Sunday, 19 February 2017

Dieet plan om vinnig gewig te verloor, die 10 dae dieet plan en nog meer

Verloor Maag Vet 28 dag dieet
Verloor gewig met die 10 dae dieet
Lees die artikel in - English - Afrikaans - Chinese 中文 - Portuguese - Spanish

Hoe kan ek my maag vet vinnig en maklik verloor met die 28 dae dieet plan?

Begin met die 10 dae dieet plan

Om ontslae te raak van die maag vet binne TIEN dae is nie regtig 'n moeilike taak nie. Saam met die geskikte veranderinge in ons dieet program, gekieste leefstyl en selfs fisiese fiksheid wat jou 'n plat maag kan laat kry binne tien dae.

Jy moet veral eetgewoontes aan te wend, saam met fisieke fiksheid praktyke wat dikwels fokus op tipies die abs streek om ontslae te raak van die maag vet met die
10 dag dieet plan (verleg na 28 dae dieet plan vir extra suksess).

Die verhoging van die metaboliese proses is noodsaaklik om oortollige vet uit te skakel in jou liggaam. Gaan voort met die onderstaande metode om klipharde maagspiere binne 10 dae te bekom.

Dag 1

Die heel eerste stap met die verkryging van gladde ABS sou wees om die meeste van die gemorskos te skakel uit jou huis. Vervang die verwerkte voedsel met kos wat voedingswaarde het en ook oplosbare vesel ryk kos dinge net soos vrugte, groente, hoender, lae vet grond beesvleis, volgraan, lae-vet suiwelprodukte kos, peulgewasse, neute produkte, saad produkte en vele ander. Gewoonlik nie worsbroodjies of bloot mikrogolf etes of lekkers te hou in jou eie huis. Bly weg van baie carb voedselitems vir die eerste dag.Begin geniet om 10-12 koppies water te drink, jy sal in staat wees om die liggaam te detoksifiseer en dan na die ongewenste vet weg te neem van jou liggaam. Jy kan ook probeer om op 'n vinnige detox te gaan vir een- tot drie dae voordat jy die moeite gedoen het om jouself 'n gladde maag te kry begin. Binne hierdie vas het hoofsaaklik tot vyf appelasyn drank.
  • Meng twee eetlepels organies gegroei appelasyn dan een eetlepel heuning en ook 8 onse skoon H2O saam.
  • Neem hierdie 2- 3 keer elke dag om in staat wees om te skop begin liggaamsvet vermindering proses.

Dag 2

Meer gekookte of dalk rou groente hierdie selfde dag toe. Jy kan leun veggie of pluimvee sop gebruik om maag vet te verlaag. Dit is belangrik om te neem in 'n bietjie iets net oor elke enkele 2-3 ure. Dit sal jou metaboliese proses in te samel en te ondersteun bloedsuiker.

Na 5-6 porsies groente en vrugte kan drange met betrekking tot voedsel items te voorkom. Bly weg van hoër carbo vars vrugte soos piesang, appel en so aan. As jy 'n individu wat herhaaldelik doen aktiwiteite, jy in staat is om te dra op jou oefensessie roetines asook hierdie tipe veranderinge in ons eetplan. Vir diegene wat nie regtig begin opleiding, begin met 'n ligte roetines net soos dwaal vir twintig minute.

10 Dae Dieet Plan

Dag 3

Neem in ongeveer 50 g van carbs vir jou ontbyt. Laer koolhidrate dieet planne is van kardinale belang, as jy wil vinniger te werp pond. 1 glas haver meel het 50g van koolhidrate.

Vir verskillende porsies in die loop van inneem maer proteïene oor die grootte van jou persoonlike geslote vuis. Jy kan wei proteïene, jogurt, vrugte gebruik en groente ook omdat lekkernye. Beheer oor die verbruik van vet om olyfolie of selfs visolie-aanvullings. Vermy mayo, margarien, botter, 'n paar ander groente-olies en vele ander. Jy kan begin presteer oefeninge insluitende diep asemhaling hurk om die maag vet te verloor.

  • Verlaag jou onderste deel sover moontlik binne die hurk posisie. Inasem terwyl afgaan. Wag vir 'n bietjie en kom uitasem geleidelik.
  • Herhaal die opleiding vir tien keer.

Dag 4

Jy kan omelet te maak saam met ongeveer drie eierwit en groente of setperke ingesluit om dit vir jou oggendmaal. Jy kan behandel soos gekookte hoenderborsies saam met Chili Peppers of selfs komkommer saam met hoender as snacks.

Sluit groen slaaie gemaak van groente, pluimvee, organiese olyfolie ens vir middagete. Jy moet nooit neem veel meer as 150gms van pluimvee of Turkye op 'n enkele porsie. Jy kan ook 'n handvol van plant sade of neut produkte gebruik wanneer jy voel honger. Dit sal waarskynlik verminder die denke oor die eet. Begin besig met 'n crunches in staat wees om vet om die maag te mobiliseer.

  • Lê op jou rug met hande en vingers onder die kop, plaas die voet sterk op die grond met die knieë gebuig.
  • Wend maag spiere te crunch en bring jou eie skouer lemme van die vloer af.
  • Doen ten minste 'n paar stelle crunches.

Dag 5

Jy mag in verminderde vet melk en vars vrugte neem hierdie selfde dag toe. As jy wil kan jy 'n paar piesangs in te sluit. Dit laat die vereiste koolhidrate vir jou liggaam. Jy kan veggie sop of groen slaaie maak vir jou om te vul jou maag en ook aan al die voedingswaarde aanbod verkry. Drink 'n oorvloed van H2O en voeg opsitte om die fiksheid plan. 
  • Lê op jou rug met die gebuigde knieë en voete op die grond. Uit te brei jou arms sodat die vingers geneig om gerig wees op wyke.
  • Laat jou asem en probeer om regop sit geleidelik.
  • Asem in en verlaag jou om uiteindelik die begin posisie.
28 dae dieet plan

Dag 6

Jy kan groenbone gebruik, roereiers gemaak van 1 heel eier en 'n paar eierwitte saam met tamaties vir jou ontbyt. Jy moet kabeljou filet of gebraaide hoenderborsies gebruik as die verrassing. Dit is moontlik om seekos of maer vleis inneem in 'n verskeidenheid van vorms. Hou in gedagte tot 5 porsies groente en vrugte verskaf. Voer elkeen van die oefeninge uit te loop om crunches. 
  • Jy is in staat om die bedrag van crunches meer te maak en sit ups as jy vinniger liggaamsvet uitskakeling nodig.

Dag 7

Jy kan gebruik maak gebraai of gekook hoender of eend bors vanweë die oggendmaal saam met gestoomde groente of voorberei tamaties. Maak gebruik van Brasilië neute of waatlemoen saad of net gestoomde brocoli vir 'n verrassing. Jy kan verander die uitoefening te oefen aërobies vandag.

Verandering van die fisiese oefening gee 'n groot skok vir die liggaam en dra by tot die metaboliese proses suksesvol lei tot om ontslae te raak van die ongewenste vet van die maag gouer. 

  • Voer halfuur van oefening.

Dag 8

Bly weg van voedsel met lae voedsame inhoud. Jy kan gaan vir ontbyt saam met koring korrels brood en omelet met behulp van die wit van 'n paar eiers. Hou aan om 10-12 glase water te drink en kies gesonder lekkernye soortgelyk aan klapper skyfies, bessies saam met jogurt dip ens.
  • Jy kan ook swem insluit tot die gereelde oefening.

Dag 9

Weereens maak vandag die vegan dag. Gebruik die baie groen dat minder in vet Laden kalorieë gedurende die dag is. Dit sal ondersteuning aan ons spysverteringskanaal van die ekstra vet skoon te maak. Sluit die mees veselagtige setperke om die beste uitkoms te kry. 
  • Verhoog stap tot veertig minute.
  • Jy kan óf kies al die crunches en situps of jy kan net so goed presteer net met die swem en workouts.
28 dae dieet geen maag vet

Dag 10

Jy kan ontbyt wat graan voedselitems en vars vrugte sluit het. Gaan op die lae -fat, hoë vesel lekkernye en sop as en wanneer dit nodig is. Probeer verskeidenheid met jou oefening te kry, deur die koop van 'n spring tou of inkorporeer. Hou aan met die laer lekkers, verminder koolhidrate dieet program om werklik te maak die finale uitslae vir ewig wees.

Wil jy jou maag vet te verminder en 'n stel abs kry wat jy na wil kyk?

Wil jy die teiken binne net tien dae te bereik?

Hou by die bogenoemde 10 dag dieet plan (verleg na 28 dae dieet plan vir extra suksess) om die metaboliese proses te verhoog en om die maag vet te beperk.